שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

הזמנות

איך לבצע הזמנה באתר?

כל שעליך לעשות הוא להיכנס לאתר וללחוץ על כפתור ״התחברות״ (מצד שמאל). להזין את פרטי פרופיל משתמש - מייל וסיסמה - ומשם כל מה שצריך הוא לטייל באתר בקטגוריות השונות ולבחור את הפריטים בהם חשקה נפשך. יש לבחור אץ הפריט והגודל הרצוי וללחוץ על הוספה לסל הקניות. משם עוברים לקופה, ובוחרים שיטת משלוח (שליח עד הבית בתשלום, דואר רשום בחינם בהזמנה מעל 150 ש״ח, או איסוף עצמי) ושיטת תשלום - וזהו זה. החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך בכתובת המייל שהזנת בפרטי ההרשמה לאתר מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

עוד לא הזמנתי אף פעם באינטרנט - האם אפשר לבצע הזמנה טלפונית?

בשמחה. שירות הלקוחות שלנו ישמח לסייע לך בביצוע ההזמנה. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00- 20:00  (בימי ו׳ מ-10:00 - 14:00) בטלפון 050-7767678. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] ולבקש שניצור עמך קשר טלפוני בנושא.

האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא. ניתן להשתמש באופציית הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה. לאחר השלמת הרכישה כאורח, ניתן בכל עת להירשם לאתר וליצור חשבון על בסיס הפרטים שהוזנו בהזמנה. 

מה עושים במידה ויש לי שאלה או התלבטות באשר למוצר מסוים?

הגעת למקום הנכון! בדיוק לשם כך הקמנו שירות לקוחות אישי במענה אנושי, שם מחכים לך המומחים שלנו בטיפוח, קוסמטיקה ויופי, מוכנים לענות על כל שאלה ולייעץ בכל סוגיה בתחום. יש לך התלבטות? אנחנו כאן!
לפרטים נוספים על שירות הלקוחות של www.dayans.co.il לחץ כאן

 

למה לקנות באתר ולא בחנות - מה היתרון?

רכישה באינטרנט הופכת את החיים שלך ליותר קלים, בין אם זו מתנה או מוצר עבורך, לא צריך לצאת מהבית, לעמוד בפקקים, לחפש חניה ולהשקיע מאמצים.

את הרכישה עושים מהמחשב שלך או אפילו מהטלפון הסלולרי שלך - מכל מקום, בכל שעה, מתי שנוח לך. מאחר ואנו עוסקים בתחום שנים רבות, אנו מביאים רק את המוצרים הטובים ביותר!

 

האם אוכל לאסוף בעצמי את המוצר?

כמובן! בתהליך הרכישה, מוצגת לך האפשרות לאיסוף עצמי, חשוב לסמן אותו.

את המוצר ניתן לאסוף מהרצליה, מר'ח בן גוריון 2, (לב העיר), או מראשון לציון. שם החנות: DAYAN'S  בתיאום טלפוני מראש.

 

 

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי והיכן היא עומדת?

במידה והזמנתך התקבלה תופיע לאחר לחיצה על ביצוע ההזמנה ההודעה "הזמנתך התקבלה בהצלחה". בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר. לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה (מצד שמאל למעלה) יש להקליק על "החשבון שלי״ ולבחור ב ״ההזמנות שלי״.

ביצעתי הזמנה וברצוני להוסיף אליה עוד פריט/ים.

במידה וההזמנה התבצעה בשעה האחרונה - ניתן לבצע הזמנה נוספת ולבחור בשיטת משלוח ״איסוף עצמי״, וליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו על מנת שנאחד בין ההזמנות. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00 או בצ׳ט ישיר באתר. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] ונטפל בנושא.

ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00. בטלפון 050-7767678. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] ונטפל בנושא.

ביצעתי הזמנה וברצוני לשנות את שיטת המשלוח, כתובת המשלוח.

במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהמחסנים שלנו נוכל לסייע לך בשינוי באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 20:00 ביום שישי בין השעות 10:00 עד 14:00 בטלפון 050-7767678. לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת [email protected] ונטפל בנושא. 

משלוחים

מתי ואיך החבילה תגיע אליי?

ב-   DAYAN'S-אנו מעמידים לרשותך 3 אפשרויות לקבלת הזמנתך:

** לקוחות יקרים יש לשים לב:

בשונה מתנאי המשלוח המצויינים בתקנון, הזמנות שיבוצעו בתאריכים 3-9.11.2019 בלבד לרגל חג שופינג IL יהיו עיכובים בזמני האספקה. 

בנוסף, מבצע שליח חינם עד הבית מעל 200 ש"ח לא יחול בתאריכים אלו 3-9.11.2019 (חג שופינג IL).

תוכלו להנות משליחות חינם בדואר בהזמנה מעל 150 ש"ח בלבד. 

  1. איסוף עצמי  - ללא תשלום, מהרצליה או מראשון לציון. שם החנות: DAYAN'S בתיאום טלפוני מראש.
  2. דואר רשום – חינם (מעל 150 ש"ח) . יגיע אל סניף הדואר הקרוב אליך, עד 14 ימי עסקים.

– יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון.

3. שליח עד הבית - בעלות של 30 ש"ח, זמן אספקה עד 3-5 ימי עסקים. חברת שליחויות "HFD שליחויות ולוגיסטיקה". 

– השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

  1. בקנייה מעל 200- משלוח חינם! – (פרט לתכשיטים) זמן אספקה שלושה עד חמישה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. 
  2. אנו מספקים שירותי משלוח לכל רחבי הארץ - לפירוט נוסף על מדיניות המשלוחים לחץ כאן

יש לי התלבטות אם להזמין את השליח לכתובת מגוריי או לכתובת העבודה, מה כדאי לבחור?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה.

החזרות והחלפות

מה קורה במידה ואני מעוניין להחזיר/להחליף מוצר?

במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת בפריט אחר מהאתר, או להחזיר אותו ולקבל החזר כספי או קרדיט לרכישה עתידית באתר, אפשר לעשות את זה בלי בעיה - ובחינם

חשוב לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, האריזה של הפריט חייבת להיות סגורה ועטופה.
לפרטים המלאים כיצד מחזירים או מחליפים מוצר לחץ כאן

אם אין ברצונך להחליף, נוכל לבצע החזר – בזיכוי כספי או בקרדיט שישמש אותך לרכישות באתר. פעולות אלה יתבצעו בהתאם לתקנון החברה.

כמה זמן לוקח לחבילה שהחזרתי להגיע אליכם?

דואר ישראל מתחייב להגיע אלינו עד 14 ימי עסקים אך לרוב החבילות מגיעות הרבה לפני. ברגע שהחבילה תגיע מיד ניצור איתך קשר במייל או בטלפון. במידה ועברו 14 ימי עסקים ולא שמעת מאיתנו, צור/י איתנו קשר בטלפון 050-7767678 ונטפל בנושא מיידית. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 20:00 ובימי ו׳ מ-14:00-10:00.

האם אפשר להחזיר פריט בסייל?

ניתן להחזיר פריט בסייל עד 7 ימי עסקים מיום רכישתו. תוכלי לקבל החזר באמצעות זיכוי כספי (בניכוי 5%) או באמצעות קרדיט באתר, עבור הסכום המלא. החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש"ח.

מלאי

התאהבתי בפריט שאזל. מה עושים?

אנחנו עושים את מירב המאמצים להחזיר פריטים אהובים שאזלו למלאי. לכן מומלץ להיכנס לדף הפריט המדובר, וללחוץ על כפתור העדכון שמופיע על המסך ומאפשר לך להירשם לקבלת עדכון. כך, במידה והפריט ישוב לאתר, יתקבל אצלך במייל עדכון אישי מאיתנו שמספר על כך שהפריט חזר ובאפשרותך להזמינו.

אבטחת מידע 

האם זה בטוח לשלם בכרטיס אשראי באתר?

 

 DAYAN'S הוא אתר מאובטח בו רוכשים מאות לקוחות מדי חודש.
ולכן, הרכישה באתר היא בטוחה לגמרי.

במידה ותרגיש נוח יותר לבצע רכישה באמצעות הטלפון, נשמח לתת לך מענה בשירות הלקוחות שלנו, עם מענה אנושי אדיב וזמין, באמצעותו תוכל לרכוש מוצרים מהאתר.

האם האתר מאובטח?

בוודאי. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר (שרת האינטרנט המאחסן את העמודים) הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שמובטח לך שהליך הקנייה נעשה בצורה המאובטחת והחסויה ביותר.

אני מנסה לבצע הזמנה וכתוב כי האתר אינו מאובטח.

שגיאה כזו קשורה לאנטי וירוס המותקן במחשב האישי שלך. בדך כלל ההודעה מופיעה כאשר פג תוקפו של האנטי וירוס. יש לחדש את רישיון האנטי וירוס, או להזמין ממכשיר אחר שבו הוא אינו מותקן.

חיובים ותשלומים

האם ניתן לשלם בתשלומים?

כן, בהחלט. אין הגבלה בפריסת התשלומים.

האם אפשר לשלם במזומן?

לא ניתן לשלם במזומן. יש לך אפשרות לשלם בכל סוגי כרטיסי האשראי, בחשבון PayPal ובהעברה בנקאית. לביצוע העברה בנקאית - ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו. אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00 עד 20:00 (בימי ו׳ מ- 09:30- 14:00) בטלפון 050-7767678.

האם חויבתי פעמיים?

המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה, ניתן גם לבדוק את ההזמנה שלך וסכום החיוב באמצעות

הקלקה על ״החשבון שלי״ (מצד שמאל למעלה) ולבחור ב״ההזמנות שלי״. תחת ה"חשבון שלי" את כל ההזמנות, הסטטוס שלהן ואת הסכום בו חויבת עבור כל הזמנה. 

הערות ותוספות

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן.  ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 3 ימי עסקים.
* בנוסף, ניתן לבחור בקופה באופציה של איסוף עצמי בחינם, ולתאם איתנו את הגעתך לחנות לשם איסוף החבילה. 
* אנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את החבילה למשלוח עד יומיים מרגע ההזמנה.

משלוח עם שליח עד הבית

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך). במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום.

 

* ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל שאלה או תהייה אנחנו זמינים עבורך בטלפון 050-7767678 או במייל [email protected]. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

* בהנחיית משרד הבריאות, פיאות שיער, מוצר קוסמטי הארוז באריזה הרמטית או בצלופן באופן המעיד כי המוצר לא נפתח וכי לא נעשה בו כל שימוש, יש לצרכן זכות להחזירו ולקבל את התמורה ששילם (בניכוי הסכומים שרשאי העוסק לנכות עפ"י הדין).
עם זאת, לא ניתן להחזיר מוצר קוסמטי שאינו ארוז או ניתן לפתיחה ללא הותרת סימן. נראה כי הסיבה לכך היא שהעוסק אינו יכול לדעת האם המוצר נפתח או האם נעשה בו שימוש ומוצר כזה רשאי המוכר לסרב לקבלו. 

* החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש"ח.