משלוחים והחזרות

משלוחים

שיטות משלוח:

** לקוחות יקרים יש לשים לב:

בשונה מתנאי המשלוח המצויינים בתקנון, הזמנות שיבוצעו בתאריכים 24-30.11.2019 בלבד לרגל חג BLACK FRIDY יהיו עיכובים בזמני האספקה. 

ב-   DAYAN'S- אנו מעמידים לרשותך 3 אפשרויות לקבלת הזמנתך:

  1. איסוף עצמי  - ללא תשלום, מהרצליה בן גוריון 2, (לב העיר)- בתיאום טלפוני מראש.
  2. דואר רשום –  באמצעות דואר ישראל ובחינם (מעל 150 ₪). יגיע אל סניף הדואר הקרוב אליך, עד 14 ימי עסקים.

– יישלח אליך במייל מספר מעקב אחר החבילה יחד עם לינק לאתר דואר ישראל – שם ניתן להזין את מספר המעקב ולראות בדיוק היכן נמצאת החבילה שלך בכל רגע נתון.

        3. שליח עד הבית - בעלות של 30 ש"ח, זמן אספקה 3-5 ימי עסקים. חברת שליחויות "HFD שליחויות ולוגיסטיקה". 

– השליח יתאם עמך את הגעתו במספר הטלפון שהזנת. אם טרם קיבלת שיחת תיאום מהשליח, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונבדוק עבורך עם חברת המשלוחים מתי בדיוק צפוי השליח להגיע.

ברכישה מעל 200- משלוח חינם עד בית הלקוח! – (פרט לתכשיטים) זמן אספקה עד שלושה ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. 

ברכישה מתחת ל - 150 ש"ח באתר יסופקו המוצרים באופן הבא לפי בחירת הלקוח:

א. דואר רשום בעלות של 20 ש"ח, ההזמנה יוצאת בדואר רשום יום אחרי ביצוע ההזמנה, לגבי הזמנות שבוצעו בימים חמישי עד שבת ההזמנה יוצאת בדואר רשום ביום ראשון.  זמן אספקה בהתאם לרשות הדואר. (עד 14 ימי עסקים- הרוב לפני).

ב. שליח עד הבית בעלות של 30 ש"ח , זמן אספקה 3-5 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה. חברת שליחויות "תפוז שליחויות".

ג. איסוף עצמי - ניתן לאסוף את המוצרים ללא עלות משלוח מהרצליה או מראשון לציון בתאום מראש בטל`050-7767678 איסוף עצמי מתבצע בימים ראשון עד חמישי בשעות 09:30 עד 20:00 בערב בתאום מראש. 

** אנו מספקים שירותי משלוח לכל הארץ.

 

הערות ותוספות

* ייתכנו עיכובים בהגעת השליח במידה ומדובר ביישובים מרוחקים: אילת, יישובי הערבה, יישובים מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן.  ביישובים אלה אין באפשרותנו להתחייב להגעת השליח עד 3 ימי עסקים.
* בנוסף, ניתן לבחור בקופה באופציה של איסוף עצמי בחינם, ולתאם איתנו את הגעתך לחנות לשם איסוף החבילה. 

* אנו מתחייבים לארוז ולהוציא עבורך את החבילה למשלוח עד יומיים מרגע ההזמנה.

משלוח עם שליח עד הבית

השליח ייצור עמך קשר טלפוני על מנת לתאם את הגעתו, לכן מומלץ להיות זמינים לאחר ההזמנה באתר. שעות המשלוחים הן 20:00-8:00, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח בשעות אלה (למשל, כתובת מקום העבודה שלך). במידה וחברת השליחויות אינה מגיעה ליישוב שציינת בכתובתך, ניידע אותך בעניין ונשלח את ההזמנה באמצעות דואר רשום.

החלפות והחזרות:

במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת בפריט אחר מהאתר, או להחזיר אותו ולקבל החזר כספי או קרדיט לרכישה עתידית באתר, אפשר לעשות את זה בלי בעיה - ובאחריותו הבלעדית של הלקוח.

כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה את הפריט עד 14 יום מיום קבלתו, ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק. כמו כן, התווית והאזיקון שהגיעו עם הפריט חייבים להיות עליו בשלמותם.

אם מדובר בהחלפה, יישלח אליך פריט אחר שבחרת וישמח אותך. במידה וברצונך להחזיר פריט, ניתן לקבל עבורו החזר כספי או קרדיט לקנייה באתר.

איך להחליף או להחזיר פריט?

במידה והלקוח מעוניין לבטל את הזמנתו לאחר שהמוצר נשלח אליו, יוכל לעשות זאת באמצעות יצירת קשר בטלפון 09-8985525 או במייל [email protected] 

יש לוודא שלא נעשה בפריט כל שימוש במוצר ובמידה והמוצר סגור וארוז באריזתו המקורית, ולשלוח אותו אלינו עד 14 יום מיום קבלתו. על הלקוח להחזיר את המוצר סגור וחתום לחברתנו באריזתו המקורית על כל חלקיו.יש להדגיש כי עלויות ההובלה וביטוח המוצר בהחזרתו הן באחריותו הבלעדית של הלקוח ואינן באחריותה של החברה.במקרה זה יקבל הלקוח זיכוי לקניה בחנות (קרדיט לקניה באתר) , בקיזוז דמי ביטול בשיעור 5% מערך העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם וכן, במידה שלבקשת הלקוח ההחזרה נעשתה באמצעות שליח מטעם חברת דיינס, יחויב הלקוח גם בעלות המשלוח חזרה. במידה ולמוצר המוחזר נגרם נזק כלשהו המוריד מערכו, תהיה חברת דיינס רשאית לתבוע מהלקוח את דמי הנזק וזאת בנוסף לדמי הביטול ולדמי המשלוח לעיל. לעניין זה, החזרת מוצר תקין כשאריזתו המקורית חסרה ו/או קרועה, תיחשב כנזק למוצר בשיעור מוסכם של 25% ממחירו והלקוח יחויב בגינו. על הלקוח לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו. במידה והלקוח קיבל מוצר פגום, או כאשר מפרט המוצר שונה מהמפרט שפורסם באתר, רשאי הלקוח לקבל מוצר אחר/חדש במקומו, על-ידי פניה למוקד שירות הלקוחות של חברת דיינס 09-8985525 או במייל [email protected]. במקרה שהביטול אכן מוצדק מהנימוקים לעיל, ישלח הלקוח את המוצר אל חברתנו (בכתובת בן גוריון 2, הרצליה) ויזוכה במלוא סכום העסקה באמצעות חברת האשראי, למעט עלות המשלוח עבור אספקת המוצר.

הערות ותוספות

* ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית (כלומר: עסקה שבוצעה בתשלומים תזוכה במספר תשלומים תואם, ועסקה שחויבה בתשלום בודד תזוכה בתשלום אחד). אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה - אנחנו כבר נטפל בזה בשבילך. בכל שאלה או תהייה אנחנו זמינים עבורך בטלפון 050-77676785 או במייל [email protected]. לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט, ולכן בעלי כרטיסי דיירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

* בהנחיית משרד הבריאות, פיאות שיער, חלקים תחתונים כמו בבגדי ים והלבשה תחתונה אינם ניתנים להחזרה ואו להחלפה. חלקים עליונים של בגדי ים ניתנים להחזרה אך לא לזיכוי כספי, אלא לקרדיט בחשבונך שישמש לקנייה עתידית באתר.

* החזר כספי מותנה בכך שעלות המוצר מעל 50 ש"ח.

* בהחזרת פריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל, יתקבל החזר כספי בניכוי של 5% משווי הפריט או החזר כספי בסכום של 100 ש"ח - הזול מביניהם. באשר לפריטים שנמכרו בהנחה כחלק מסייל וברצונך לקבל עבורם קרדיט לקנייה עתידית באתר - שווי הקרדיט יהיה שווה לסכום המקורי ששולם, ללא ניכוי.

 ביטול העסקה – תוכל לבטל את העסקה/הרכישה בדרכים הקבועות בחוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, ותקנות על פיו. לאחר ביצוע הביטול כדין, כל סכום העסקה/הרכישה אשר שולם והתקבל בפועל ע"י האתר, יוחזר לך, בניכוי 5% או 100 ₪, דמי ביטול, לפי הנמוך מבניהם. באופן כללי, ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן ותקנת הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א – 2010.